درباره ما

وبلاگ

تخصصی نوآوران برق

شروع همکاری خدمات ما

بهترین دوربین مداربسته دو مگاپیکسلی چه ویژگی هایی دارد؟

چکیده مقاله :

در این مطلب ما ویژگی های بهترین دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسلی را برای شما شرح میدهیم تا انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید.

تاریخ ویرایش: ویرایش نشده
دسته بندی : امنیت
بهترین دوربین مداربسته دو مگاپیکسلی چه ویژگی هایی دارد؟

بطور کلی هریک از دوربین های مداربسته با برندهای مختلف و ویژگی های منحصر بفرد خود دارای شرایط خاص و به دنبال آن قیمت متفاوتی است. ما در این مقاله به توضیح این مشخصات میپردازیم و سعی میکنیم به شما بیاموزیم برای انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب چه نکاتی را باید مدنظر داشته باشید . 

در زمان های ابتدایی تولید و ساخت دوربین های مداربسته ، کمتر کسی میتوانست باور کند که دوربینی با برد بیش از 20 متر این تصاویر با کیفیت را برای شما ضبط نماید . با آمدن دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسلی ، بیشتر افراد توانستند حس آسودگی امنیتی را تا حدودی برای خود به ارمغان بیاورند . 

انواع دوربین دو مگا پیکسلی

این نوع دوربین ها دارای دوربین های ای اچ دی(ahd) هستند که بسته به شرایط اقتصادی شما میتوان هریک را انتخاب کرد. دوربین مداربسته آنالوگ دارای قیمت کمتر و کیفیت تصاویر پایین تر، و دوربین های ahd دارای کیفیت بهتر و به دنبال آن قیمت بالاتری هستند. البته به یاد داشته باشید که دوربین های مداربسته آنالوگ به مرور زمان از چرخه تولید و استفاده خارج خواهند شد . 

همواره این مطلب را به یاد داشته باشید که هرزمان در هر صنعت وحرفه ای کلمه بهترین را شنیدید ، باید به دنبال ویژگی هایی باشید که آن محصول را از سایر محصولات همطراز خود متمایز میکند . حال این ویژگی یا ویژگی های برتر از لحاظ کیفی باشد یا اقتصادی . در ادامه شما را با چند مورد از این ویژگی ها آشنا خواهیم کرد :

  • میدان دید در شب دوربین بالا و یا قابل قبول باشد . که این دوربین های مداربسته برای استفاده در راهرو ها بسیار مناسب هستند.
  • دوربین مداربسته دو مگاپیکسلی دارای وضوح تصویر خوب و پوشش دادن حرکات سریع باشد. این مدل دوربین مداربسته دو مگاپیکسلی برای مکان هایی که میدان دید دوربین کم است بسیار مناسب میباشد.
  • دوربین مداربسته دو مگا پیکسلی دارای قیمت مناسب باشد. ما در زمان نگارش مقاله دوربین های مداربسته دومگاپیکسلی خود را تنها با قیمت 250هزار تومان عرضه میکنیم . 

گروه مهندسی نوآوران برق با سالها تجربه درخشان در زمینه نصب انواع دوربین مداربسته آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت به شما عزیزان میباشد.

برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته دومگاپیکسلی کافیست با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما بهترین مشاوره را در زمینه نصب دوربین مداربسته به شما ارائه نمایند .


مقالات مرتبط

5614 بازدید 0 زمان مطالعه: 15 دقیقه تاریخ انتشار: 27 خرداد، 1398

طراحی و نصب دوربین های مدار بسته

طراحی و اجرای دوربین های مدار بسته امروزه یکی از مهمترین نکا...

5116 بازدید 0 زمان مطالعه: 10 دقیقه تاریخ انتشار: 07 تیر، 1398

سیستم اعلام حریق چیست و چه کاربردی دارد

همانطور که همه ما میدانیم ، سالانه چندین آتشسوزی در سراسر جه...

2836 بازدید 0 زمان مطالعه: 5 دقیقه تاریخ انتشار: 20 شهریور، 1398

دوربین مداربسته انالوگ

دوربین های مداربسته از منظرهای مختلفی دسته بندی میشوند که یک...

2881 بازدید 0 زمان مطالعه: 5 دقیقه تاریخ انتشار: 21 شهریور، 1398

نصب دوربین مداربسته برای چه اماکنی مناسب است؟

در این مقاله به شما خواهیم آموخت که چه اماکنی نیاز به چه نوع...

4528 بازدید 0 زمان مطالعه: 5 دقیقه تاریخ انتشار: 21 شهریور، 1398

دوربین مداربسته و کیفیت ضبط تصاویر آن

در این مقاله به بررسی انواع کیفیت های ضبط تصاویر توسط دوربین...

5246 بازدید 0 زمان مطالعه: 5 دقیقه تاریخ انتشار: 23 شهریور، 1398

ده ویژگی دوربین مداربسته خوب

در این مقاله به بررسی 10 ویژگی برتر دوربین های مداربسته خوب...

0 نظر

یک نظر ثبت کنید